суббота, 20 июня 2015 г.

Мій рідний край

   
      Мій рідний край, донецький край,
     Широкий степ — моя свободо!
     У дикім полі, сонце, грай,
     І весняну даруй погоду!
     Нехай гримлять сильніше грози,
     Нехай на землю ллють дощі!
     Не розплетуться буйні лози
     Твоєї чистої душі!

                                                                                                 (Наталії Пархоменко)

       18 червня в бібліотеці проведено інформаційну годину «Донеччина - мій рідний край» на якій поглибили знання  про рідний край,  інтерес до історії Донеччини, розширили знання про славне минуле нашого шахтарського краю, розвивали потребу вивчати історію свого краю. Виховувати патріотичні почуття, гордість за наших пращурів, пошану до трудівників Донбасу. До заходу була оформлена книжкова виставка «Донеччино Моя, мій край навік коханий!».